«Καλύτερα στη Μόρια» αυτό είπαν οι πρόσφυγες που έφτασαν λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι της Πέμπτης στην Ι.Μ. Πορετσού, της Ι.Μ. Ηλείας, στ...
«Καλύτερα στη Μόρια» αυτό είπαν οι πρόσφυγες που έφτασαν λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι της Πέμπτης στην Ι.Μ. Πορετσού, της Ι.Μ. Ηλείας, στα όρια Ηλείας – Αχαΐας. Με το που έφτασαν κατάλαβαν οτι πρόκειται για εξορία, απομόνωση και... πολύ κρύο
Στην πλειοψηφία τους ήταν γυναίκες με παιδιά, εφήβους και έφηβες από τη Σομαλία, το Σουδάν, το Κονγκό, το Ιράκ και ελάχιστοι από τη Συρία.
Όλε μονογονεϊκές οικογένειες με μικρά και λίγο μεγαλύτερα παιδιά
Δεν ήταν όμως σε καμία περιπτωση όλοι Σύριοι, όπως μεχρι χθες μας διαβεβαίωναν οι αρμόδιοι.
Οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι των χωριών Πλατανίτσα και Αγράμπελα, οι οποίοι αντέδρασαν στην απόφαση του μητροπολίτη Ηλείας να φιλοξενηθούν πρόσφυγες στο μοναστήρι, έμειναν έκπληκτοι όταν μέσα σε λίγα λεπτά τους είδαν να βγαίνουν και πάλι έξω και να επιβιβάζονται στα λεωφορεία.
Τελικά παρέμειναν, έπειτα από διαβουλεύσεις παρέμειναν, πέντε γυναίκες (τρεις από Συρία και δυο από ΙΡΑΚ με τέσσερα μικρα παιδάκια). όλοι οι υπόλοιποι έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
περισσότερα σε λίγο...
Στην πλειοψηφία τους ήταν γυναίκες με παιδιά, εφήβους και έφηβες από τη Σομαλία, το Σουδάν, το Κονγκό, το Ιράκ και ελάχιστοι από τη Συρία.
Όλε μονογονεϊκές οικογένειες με μικρά και λίγο μεγαλύτερα παιδιά
Δεν ήταν όμως σε καμία περιπτωση όλοι Σύριοι, όπως μεχρι χθες μας διαβεβαίωναν οι αρμόδιοι.
Οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι των χωριών Πλατανίτσα και Αγράμπελα, οι οποίοι αντέδρασαν στην απόφαση του μητροπολίτη Ηλείας να φιλοξενηθούν πρόσφυγες στο μοναστήρι, έμειναν έκπληκτοι όταν μέσα σε λίγα λεπτά τους είδαν να βγαίνουν και πάλι έξω και να επιβιβάζονται στα λεωφορεία.
Τελικά παρέμειναν, έπειτα από διαβουλεύσεις παρέμειναν, πέντε γυναίκες (τρεις από Συρία και δυο από ΙΡΑΚ με τέσσερα μικρα παιδάκια). όλοι οι υπόλοιποι έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
περισσότερα σε λίγο...
Επιλέγουν ευρωπαϊκές χώρες και όχι εύπορες μουσουλμανικές διότι στην Ευρώπη γνωρίζουν πως θα τους προσφερθεί απόλυτα δωρεάν ζωή. Επιδόματα για όλες τις βιοτικές ανάγκες. Δίχως εργασία, κόπο και μόχθο, προσπάθεια και θυσίες, ξέρουν πολύ καλά πως η Ευρώπη είναι για αυτούς ο γήινος παράδεισος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιλέγουν; Νομίζετε ότι έχουν δυνατότητα επιλογής; Έχετε ιδέα τί σημαίνει φεύγω με ένα μπόγο από τη χώρα μου αφήνοντας πίσω νεκρούς και σπίτι ερείπια; Κι όσο γι αυτή την καραμέλα πια με τα επιδόματα, ησυχάστε, τα κονδύλια προέρχονται από την Ε.Ε. Τέλος αν θεωρείτε ότι η Ευρώπη ειναι για τους προσφυγες παράδεισος, σας εύχομαι ολόψυχα να σας τύχει κι εσάς ένας τέτοιος παράδεισος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά εσύ ή ζείς σε άλλο πλανήτη ή προσπαθείς να μας πείσεις ότι το άσπρο είναι μαύρο.
ΔιαγραφήΤο 15-20% είναι οι πρόσφυγες.
Το υπόλοιπο είναι απλοί μετανάστες που δέν διατρέχουν κίνδυνο στην χώρα τους.
Το ίδιο με εμάς δλδ. που πάμε για ένα καλύτερο μέλλον στις χώρες τις Ευρώπης.
Η διαφορά όμως είναι ότι εμείς πάμε νόμιμα και με δικά μας έξοδα και δέν μας
δίνουν κάρτες atm και 550€ το μήνα να καθόμαστε.
Αυτοί έρχονται παράνομα, πετάνε τα χαρτιά τους για μή ταυτοποίηση, τους δίνουμε
χρήματα, σπίτια, φαγητά, πισίνες, ρούχα και τους βλέπεις και στο βίντεο.
Κάνουνε και διάκριση για το πού θα μείνουν, άν θα έχει πισίνα και ωραία θέα.
Δέν πάς καλά μου φαίνεται.
Δέν χιονίζει λεφτά στα βουνά της Αυστρίας.
Τα χρήματα είναι απο φόρους των ευρωπαίων πολιτών, εμένα και εσένα δηλαδή.
Επίσης απο το 2018 έχει κοπεί το 50% του κρατικού προϋπολογισμού που προοριζόταν για την άμυνα της χώρας και δίνεται απ'ευθείας στους μετανάστες.
Εσύ που νομίζεις ότι βρίσκονται κάθε μήνα αυτά τα 550€ που λαμβάνει ο καθ'ένας τους;
Δέν βρέχει χρήματα, ούτε βρήκαμε την κότα που γεννάει χρυσσά αυγά.
Ξυπνάτε
Ρε πας καλά; Εδώ θέλουν να επιλέγουν σε ποιο χώρο θα μένουν και εσύ διερωτάσαι εάν έχουν επιλογές ή όχι; Μάθανε στη χώρα τους ότι τα μεγαλύτερα κορόιδα της Ευρώπης βρίσκονται στην Ελλάδα και έτσι ΕΠΕΛΕΞΑΝ να εισβάλουν στην Ελλάδα.
ΔιαγραφήΑνώνυμος
Διαγραφή14 Νοεμβρίου 2019 - 7:33 μ.μ.
Εσύ είσαι τρελός κι εγώ απλά χάνω τα λόγια μου. Φυσικά δεν φταίει το γεγονός ότι είσαι τρελός μα επειδή ταυτόχρονα είσαι βλάκας, κι αυτός είναι ο λόγος που χάνω τα λόγια μου. Τώρα για την ιδιότητα του βλάκα που η φύση σε προίκισε δες παρακάτω τα πειστήρια.
Λες: Νομίζετε ότι έχουν δυνατότητα επιλογής;
Λέω: Όχι σωστά το λες, σε όλες τις χώρες του κόσμου απαγορεύεται να πάνε εκτός την Ελλάδα. Ακόμη και στην Τουρκία που ο ΟΗΕ την χαρακτήρισε ασφαλή χώρα κινδυνεύει η υπαρξιακή τους ακεραιότητα όπως και σε όλες τις υπόλοιπες εύπορες μουσουλμανικές χώρες.
Λες: Έχετε ιδέα τί σημαίνει φεύγω με ένα μπόγο από τη χώρα μου αφήνοντας πίσω νεκρούς και σπίτι ερείπια;
Λέω: Όχι δεν έχω. Πες μου όμως εσύ που απέκτησες την συγκεκριμένη ιδέα.
Λες: Κι όσο γι αυτή την καραμέλα πια με τα επιδόματα, ησυχάστε, τα κονδύλια προέρχονται από την Ε.Ε.
Λέω: Ναι βέβαια ξέρω. Η Ε.Ε. φύτεψε ένα κομμάτι γη χιλίων στρεμμάτων με λεφτόδεντρα σε προάστιο των Βρυξελλών και έτσι έχει άφθονα λεφτά.
Λες: Τέλος αν θεωρείτε ότι η Ευρώπη ειναι για τους προσφυγες παράδεισος, σας εύχομαι ολόψυχα να σας τύχει κι εσάς ένας τέτοιος παράδεισος.
Λέω: Μάλλον έκανα λάθος που θεωρώ ως γήινο παράδεισο τον τόπο εκείνο που προσφέρει απολύτως δωρεάν ζωή σε κάποιους οι οποίοι δίχως προσωπικές θυσίες, κόπο, μόχθο, αγωνία και εργασιακές εντάσεις απολαμβάνουν τα παραγόμενα αγαθά μιας κοινωνίας.
Δέν έχει πισίνα ούτε τζακούζι.
ΑπάντησηΔιαγραφήNo good no good
Τώρα κατάλαβα γιατί τους διώχνουν απο τις χώρες τους.
μα καλα ο μητροπολιτης δεν μιλουσε για προσφυγες απο την συρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ντρεπεται να λεει τετοια ψεματα
Καλά τα λες φίλε μου για τον Μητροπολίτη.Έχω μια απορία στα Καλάβρυτα το γνωρίζουν από πρώτο χέρι. Η απορία είναι το 1940 είχαμε εμπόλεμη κατάσταση και όμως δεν έφυγε κανένας Έλληνας έμεινε εδώ και υπερασπίστηκε τον τόπο του, τι θέλω να πω ότι είναι αφύσικο να λένε ψέμματα για τους Σύριους εγώ νομίζω ότι μπορεί να υπάρχουν ελάχιστοι από την Συρία η δε υπόλοιποι είναι από τρίτες χώρες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΞενιτεμένος Έλληνας
Εγώ απορώ, αν και αμφιβάλω η Εκκλησία να μην έχει ξενώνες για άστεγους, έχει, δηλαδή πιθανότατα, ξενώνες για άστεγους στο κοινωνικό της πρόγραμμα, πως γίνετε όμως να μην πρότεινε για το έκτακτο μεγεθυμένο από την οικονομική κρίση πρόβλημα των Ελλήνων αστέγων, που ακούγεται ότι ο αριθμός τους είναι περί των 20.000, πως και δεν διέθεσε για αυτούς χώρους για μαζική στέγαση όπως έκανε με τους αλλοδαπούς. Αυτή είναι η απορία μου. Που όμως δυστυχώς πίσω από την απορία αυτή συναγείρω με φυσική ακολουθία ως αίτιο, μια σημαντικότατη διαπίστωση αλλά πολύ πικρή.
ΔιαγραφήΠως όχι η Εκκλησία αλλά η διοίκηση της (ανώτερος κλήρος) απόλεσε τον χαρακτήρα και τα ιδεωδοι που εμφορείται από την φύση της, την προστασία των Ελλήνων πολιτών δηλαδή, οι οποίοι αναγνωρίζουν την Εκκλησία ως μάνα Εκκλησία. Και ποια μάνα είναι αυτή που θα βάλει στην αγκαλιά της ξένα παιδιά όταν η πράξη αυτή με γεωμετρική συνέπεια και αδιαμφισβήτητη ακολουθία θα προσθέσει σοβαρούς υπαρξιακούς κινδύνους για τα δικά της παιδιά;;;
Δυστυχώς η Εκκλησία, δηλαδή οι εκπρόσωποι της, και η ελληνική πολιτική τάξη, έπεσαν μέσα στην παγίδα της πλάνης. Διότι υφίστανται στρεβλής αντιληπτικής ενέργειας σχετικά με το θέμα της "μετανάστευσης". Και αντιμετωπίζουν το ζήτημα οι πρώτοι μεν με το φίλτρο του ευαγγελικού λόγου, οι δεύτεροι δε με το φίλτρο του "ανθρωπισμού". Και τούτο είναι μέγιστο σφάλμα.
Διότι η φύση του προβλήματος, την οποία διαμορφώνει το μέγεθος του, αποκαλύπτει πως είναι αμιγώς πολιτικό και δεν πρέπει να θεωρείτε ούτε δια θρησκευτικής συνείδησης και ορολογίας ούτε δια "ανθρωπιστικής" συνείδησης και ορολογίας.
Ένας πολύ μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας, ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, είπε πως εάν κάνεις μίξη της θρησκείας με την πολιτική το δημιούργημα σου θα είναι ένα τέρας.
Αυτό το τέρας, δυστυχώς, άθελα τους δημιουργούν οντολογικά εν εαυτό στο υπαρξιακό τους και άρα στο συνειδησιακό τους επίπεδο οι λειτουργοί της Εκκλησίας και Πολιτείας, διότι ένα αμιγώς πολιτικό θέμα το διαχειρίζονται, πρώτιστα εννοιολογικά, με όρους θρησκευτικούς οι πρώτοι, με "ανθρωπιστικούς" δε οι δεύτεροι, κι ακριβώς αυτή είναι η μίξη που επιτυγχάνουν από την μία το είδος της διαχειριστικής τους κι από την άλλη το είδος του προβλήματος, μίξη η οποία γεννά ένα τέρας.
Είπαμε ότι το μέγεθος του προβλήματος διαμορφώνει, κατά κύριο λόγο, την ίδια την φύση του. Ομιλούμε για όχι μεμονωμένα περιστατικά ούτε για έκτακτων μικρών ομάδων συλλογικά, δυο τινά τα οποία και καλύπτει η ελληνική νομοθεσία καθώς αυτά είχε κατά νου ο νομοθέτης όταν συνέθετε τα νομικά κείμενα του.
Το μέγεθος του προβλήματος, η ποσότητα που το συνθέτει δηλαδή, εκδηλώνεται ως ένα κράτος υπηκόων να επιθυμεί να εισέλθει και να εγκατασταθεί σε ένα άλλο κράτος. Ακριβώς αυτό υποφέρει σήμερα η ιερή Πατρίδα Ελλάδα. Γιατί το τέρας που αποφασίζει (Εκκλησία-Πολιτεία) είναι συγκαταβατικό στην επιθυμία του ξένου κράτους να εγκατασταθεί στο δικό του κράτος.
ΔιαγραφήΤις συνέπειες της εγκατάστασης του ξένου κράτους στο δικό μας θα τις διαμορφώσουν μακροπρόθεσμα οι ποιοτικές δομές του προβλήματος που βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση έως βαθμού σύγκρουσης με τους κατοίκους του δικού μας κράτους. Ομιλούμε για πολιτισμούς ασύμβατους μεταξύ τους και άκρα αντίθετους σε σημείο συγκρουσιακό. Χαρακτηριστικά να πούμε μόνο πως ο ένας πολιτισμός διδάσκει τον σεβασμό των νομιζομένων του , κάτι που αγνοεί ο άλλος πολιτισμός καθώς σε ίδιο επίπεδο διδάσκει την επιβολή των δικών του νομιζομένων σαφώς ακόμη και έξω από τους κόλπους του.
Η πολιτική τάξη των κομμάτων του Κοινοβουλίου τουλάχιστον (εκτός Βελόπουλου) και η Εκκλησία (η πλειοψηφία των ιεραρχών τουλάχιστον) αποφάσισαν ασυνείδητα και σε πλήρη πλάνη την καταστροφή του Έθνους των Ελλήνων.
Συνέλληνες μου, αυτό που βιώνουμε σήμερα είναι η σπορά των αιτιών της καταστροφής και εξαφάνισης του γένους μας, της φυλής μας, του έθνους μας όπως μας το γνώρισαν και παρέδωσαν ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός και οι απελευθερωτές του '21 μαζί με την Εκκλησία.
Μας πρόδωσαν όλοι οι εξέχοντες άρχοντες της κοινωνίας μας. Είμαστε μόνοι μας. Και μόνο μια ένοπλη συλλογική επανάσταση θα επιτρέψει να αποκτήσουμε μια πατρίδα όπως την οραματίστηκε ο Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης, Ανδρούτσος, Παπαφλέσσας, Καποδίστριας και όλοι που συνετέλεσαν στην ίδρυση και ελευθερία της Ιερής Πατρίδας Ελλάδας.
Γεώργιος Τσαχουρίδης