Μια σειρά εικαστικών παρεμβάσεων με έμφαση στην αισθητική αναβάθμιση σημείων της Αιγιάλειας, έχει ξεκινήσει με πρωτοβουλία της Δημοτικής Κο...
Μια σειρά εικαστικών παρεμβάσεων με έμφαση στην αισθητική αναβάθμιση σημείων της Αιγιάλειας, έχει ξεκινήσει με πρωτοβουλία της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αιγιαλείας και της προέδρου της κας Μαρίας Τσουκαλά σε συνεργασία με τον Αιγιαλέα καλλιτέχνη Αλέξη Ασημακόπουλο. Στόχος είναι, σε πρώτη φάση, η ανάδειξη κομβικών σημείων της Αιγιάλειας με μεγάλη επισκεψιμότητα. Μέσα από τη δημόσια τέχνη οι χώροι αποκτούν ταυτότητα και χαρακτήρα, ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιστορία της Αιγιάλειας και δίνει το ερέθισμα σε πολίτες και επισκέπτες να ανακαλύψουν τα τοπόσημα και την ιστορική σημαντικότητα της περιοχής.
Η αρχή έγινε με το σταθμό του οδοντωτού στο Διακοπτό όπου τα δύο κλιμακοστάσια του σταθμού φιλοξενούν ανάγλυφα έργα εμπνευσμένα από την ιστορία της περιοχής, από την Αρχαία Ελίκη, μέχρι τον Οδοντωτό, τον μεγάλο αφαιρετικό ζωγράφο Γιάννη Σπυρόπουλο, έως τον αξεπέραστο ηθοποιό Διονύση Παπαγιαννόπουλο μέσα από τη ματιά του καλλιτέχνη, δίνοντας καθημερινά στους εκατοντάδες επισκέπτες του ιστορικού σταθμού την ευκαιρία να έρθουν κοντά με την τοπική ιστορία.
Δεύτερος σταθμός, η παραλία της πόλης του Αιγίου, όπου μια μεγάλη τοιχογραφία κοσμεί, πλέον, κεντρικό τοίχο του αναπλασμένου παραλιακού μετώπου. Η θεματική της εμπλέκει το τραίνο που μέχρι πριν λίγα χρόνια περνούσε από το σημείο και έχουν απομείνει οι γραμμές του, με αναφορές στον κύκλο της ζωής του ανθρώπου, τη μοναδική κινηματογραφική στιγμή του φιλιού του Μαρτσέλο Μαστρογιάνι με τη Νάντια Μουρούζη, από την ταινία «Μελισσοκόμος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου που γυρίστηκε στην παραλία του Αιγίου και το αέναο ταξίδι της ζωής με το «τα πάντα ρει» του Ηράκλειτου να συναντούν την ποίηση του Ρίτσου.
Εκτός από τις εικαστικές παρεμβάσεις, η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. έχει προχωρήσει και στο φωτισμό του ιστορικού κτιρίου Παναγιωτόπουλου, αξιοποιώντας και υλοποιώντας μελέτη φωτισμού που βρίσκονταν αναξιοποίητη για χρόνια, αναδεικνύοντας με εντυπωσιακό τρόπο τον εμβληματικό κτίριο του κέντρου της πόλης του Αιγίου. Επίσης, μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο θα ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του χώρου του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου στη Μυρτιά, με σημαντικές παρεμβάσεις τόσο εντός αλλά και στον προαύλιο χώρο που θα αναβαθμίσουν σημαντικά τον χώρο.
Η αρχή έγινε με το σταθμό του οδοντωτού στο Διακοπτό όπου τα δύο κλιμακοστάσια του σταθμού φιλοξενούν ανάγλυφα έργα εμπνευσμένα από την ιστορία της περιοχής, από την Αρχαία Ελίκη, μέχρι τον Οδοντωτό, τον μεγάλο αφαιρετικό ζωγράφο Γιάννη Σπυρόπουλο, έως τον αξεπέραστο ηθοποιό Διονύση Παπαγιαννόπουλο μέσα από τη ματιά του καλλιτέχνη, δίνοντας καθημερινά στους εκατοντάδες επισκέπτες του ιστορικού σταθμού την ευκαιρία να έρθουν κοντά με την τοπική ιστορία.
Δεύτερος σταθμός, η παραλία της πόλης του Αιγίου, όπου μια μεγάλη τοιχογραφία κοσμεί, πλέον, κεντρικό τοίχο του αναπλασμένου παραλιακού μετώπου. Η θεματική της εμπλέκει το τραίνο που μέχρι πριν λίγα χρόνια περνούσε από το σημείο και έχουν απομείνει οι γραμμές του, με αναφορές στον κύκλο της ζωής του ανθρώπου, τη μοναδική κινηματογραφική στιγμή του φιλιού του Μαρτσέλο Μαστρογιάνι με τη Νάντια Μουρούζη, από την ταινία «Μελισσοκόμος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου που γυρίστηκε στην παραλία του Αιγίου και το αέναο ταξίδι της ζωής με το «τα πάντα ρει» του Ηράκλειτου να συναντούν την ποίηση του Ρίτσου.
Εκτός από τις εικαστικές παρεμβάσεις, η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. έχει προχωρήσει και στο φωτισμό του ιστορικού κτιρίου Παναγιωτόπουλου, αξιοποιώντας και υλοποιώντας μελέτη φωτισμού που βρίσκονταν αναξιοποίητη για χρόνια, αναδεικνύοντας με εντυπωσιακό τρόπο τον εμβληματικό κτίριο του κέντρου της πόλης του Αιγίου. Επίσης, μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο θα ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του χώρου του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου στη Μυρτιά, με σημαντικές παρεμβάσεις τόσο εντός αλλά και στον προαύλιο χώρο που θα αναβαθμίσουν σημαντικά τον χώρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.